درباره طراحی سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

افراد برای معرفی و نشان دادن مشخصات خود، به‌جای نوشتن تلفن و آدرس روی برگه یا کارت ویزیت، از آدرس وبسایت استفاده می‌کنند.

اما اگر از تاریخچه و شروع آن بگذریم باید با هم بررسی کنیم که، اصلا این درگاه چیست وچه فایده‌ای برای ما دارد.

اگر نمیخواهید زیاد هزینه کنید و نیاز به امکانات خاصی ندارید و همچنین تکراری بودن سایت و یا سرعت لود سایت برای شما مهم نیست بهتر است از قالب اماده استفاده کنید اما اگر دوست دارید سایت شما نسبت به بقیه سایت ها متمایز باشد و برای خود یک برند داشته باشید و سرعت سایت برای شما مهم است بهترین گزینه استفاده از روش دوم یعنی همان قالب اختصاصی با سیستم مدیریت محتوای آماده است.

دیدگاه‌ها: در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.

در طراحی وب دو نوع تعادل وجود دارد که در پایین به آن‌ها می‌پردازیم:

جستجو در اینترنت و مطالعه مقالات موجود که البته با دشواری‌های زیادی همراه است.

شاید تصور کنید که اولین سایت شبیه به طراحی های امروزی بوده، اما این تصور کاملا اشتباه است و مدیا و گرافیک جذاب و قابل بحثی در آن روزها وجود نداشته است.

استفاده از مطالب وبلاگ پیشکاروب باذکر کلیک کنید منبع بلامانع است. تمامی حقوق این وب سایت برای پیشکاروب محفوظ است.

یکی دیگر از المان‌های مهمی که باید در هنگام طراحی سایت منبع سایت  حتماً به آن اهمیت زیادی بدهید تأکید است یعنی شما باید در طراحی سایت منلع خود روی آن‌ چیزی که تمرکز اصلی‌تان است حتماً تاکید کنید به طور مثال اگر تمرکز اصلی سایت شما تعمیرات موبایل است باید در صفحه اول خود بیشتر تأکید در طراحی خود را روی تعمیرات موبایل بگذارید.

طراحی وب را صفر تا صد آموزش ببینید و پروژه های طراحی سایت بگیرید

طراحی وایرفریم به منزله در دست داشتن نقشه راه و ایجاد پیش زمینه‌ای از آنچه که در ذهنتان دارید، است. در وایرفریم چیدمان المان‌ها و آیکون‌های مختلف مشخص می‌شود.

 هرچند ممکن است که این کار به نظر بیهوده برسد ، اما هر المان کهنه شده‌ای توضیحات بیشتر که در وب سایت شما قرار دارد می تواند بر دیدگاه مخاطبان  شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه باعث کاهش عملکرد کلی و فروش شما شود.

این آموزش‌ها با توجه به خواسته‌های گوناگونی که افراد به‌عنوان مرجع آموزش دارند می‌تواند متفاوت باشد.

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.

Report this wiki page