بهترین سمت طراحی وب - ساخت سایت

Wiki Article

شما می توانید از با کلیک روی پکیج مورد نظر، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه تماس با ما و چت واتساپ درخواست خود را برای از ارسال کنید.

در بخش بعدی، به بررسی یکی از شاخه‌های جذاب دیزاین یعنی موشن گرافیک می‌پردازیم.

چون که اکثر مردم زنگ می زنند و متوجه می شوند که دفتر ندارم اعتماد نمی کنند

با توجه به قالب های آماده ای که توی سایت ها وجود داره و هرکسی با خرید و نصب روی وردپرس میتونه سایت بسازه به نظرتون لازمه که همه چیزو در مورد وردپرس بلد باشیم یا با همون قالب های آماده میتونیم سایت بسازیم و بعد به اپلیکیشن مون وصلش کنیم؟

به یاد داشته باشید که هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه­ ها بر عهده کارفرما و جدا از تعرفه طراحی است است. کارفرما موظف است در ابتدای پروژه این هزینه­ ها را تأمین کند.

در طراحی فروشگاه اینترنتی، آموزش کار کردن با فروشگاه و سهولت تغییرات برای مدیر  یک امر بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود. گروه طراحی سایت وب پویا برای مشتریانی که سفارش فروشگاه ساز حرفه ای، طراحی سایت شرکتی ارزان ،طراحی سایت خبری ،طراحی سایت تخفیف گروهی و.

اتفاقی که می‌افتد این است که قیمت محصولات در سایت بدون تخفیف است و هر کسی وارد صفحه محصولات تخفیف خورده شود قیمت بدون تخفیف می‌بیند اما وقتی کاربران اینستاگرام روی آن لینک کلیک کنند و وارد سایت شوند، قیمت تخفیف خورده را مشاهده می‌کنند.

توجه به این نکات باعث می­شود شما سایت­ های منحصر بفردتری طراحی کنید و مبالغ بیشتری برای همین متمایز بودن طراحیتان درخواست کند.

سلام یک سوال دارم قیمت هایی که گفتن برای مبتدی یک ملیون و پونصد همراه با افزونه یا نه هزینه افزونه و هاست و قالب رو جدا بگیریم ؟

فیس بوک توییتر لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ سارا هابطی

طراحی اصلاحی: به منظور بهبود کارایی و عملکرد یک محصول یا باطراحی خصوصیات مختلف آن انجام می‌شود.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

کسب و کار شما می‌تواند رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید.
درباره‌ی ما وبلاگ سوالات متداول شرایط استفاده مکتب‌لایو

مواردی که حتما در طراحی فروشگاه اینترنتی باران سایت مشاهده خواهید کرد.

دلیل دیگر رقابتی بودن تعرفه طراحی سایت در رویا وردپرس، حمایت از کسب و کارها و استارت آپ‌ها می‌باشد تا بتوانند براساس بودجه حتی کم، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایند.

آیا شما برای سایت من درگاه پرداخت دریافت می‌کنید ؟ خیر، طبق قوانین موجود مالک وب سایت و کسب و کار می‌بایست کلیه فرایند دریافت درگاه پرداخت را طی نماید اما تیم رویا وردپرس شما را در جهت دریافت درگاه پرداخت بصورت کامل راهنمایی خواهند نمود.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

همچنین نیازی به وارد کردن مجدد محتوا برای اپلیکیشن ندارید و قابل ثبت در تمامی مارکت های داخلی و خارجی میباشد.

سلام وقت شما بخیر آیا برای طراحی سایت نیاز به دفتر است ؟

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های طراحی سایت زیر است:

سرور دچار مشکلاتی شده که با سایت شما سازگاری ندارد علی میگه: سلام و وقت بخیر

باید به فرد یا تیمی این موضوع سپرده شود که در عین حرفه‌ای انجام دادن کار، قیمت به صرفه‌ای از شما دریافت کنند.

چرا تعرفه و قیمت طراحی سایت در رویا وردپرس از بقیه کمتر است ؟ در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات مرتبط رقابت‌های زیادی وجود دارد. از این رو سیاست تیم رویا وردپرس، رقابتی‌ترین تعرفه طراحی سایت را تدوین نموده و در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است. اما به هیچ عنوان تاثیری در کیفیت خدمات طراحی سایت ارائه شده ندارد بلکه سعی کرده‌ایم تاکنون بالاترین کیفیت را در به مشتریان خود ارائه دهیم.

سلام یکی از من یه سایتی میخواد که بتنه توش ویدیو و مقالات اموزشی رو بزاره بعد من کار دوم هست و پشتیبانی کاملشم با من باشه چقدر ازش دریاف کنم

خب همه صاحبان سایت لزوما تخصص سایت منبع یا زمان مدیریت سایتشون رو ندارند. حتی با اینکه بهشون آموزش داده میشه ولی حتی فرصت دیدن آموزش ها رو هم ندارند. و بعضا نیروی قابل اعتمادی برای مدیریت سایتشون ندارند. پس بهترین راه حل سپردن پشتیبانی سایت به سایت منبع یک تیم متخصص و با تجربه مثل باران سایت هست.

این دو با هم تفاوت‌هایی دارند و طبیعتا پلن‌های منبع مقاله مختلفی نیز برای هر کدام در نظر گرفته می‌شود.

Report this wiki page